دکوراسیون آشپزخانه

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

مدل رنگ آمیزی اتاق نشیمن و ایده‌های خلاقانه و ساده

اتاق نشیمن یکی از پر رفت و آمدترین قسمت‌های هر خانه‌ای است. در این اتاق از مهمان‌هایتان پذیرایی می‌کنید و خانواده و دوستانتان را دور هم جمع می‌کنید. به همین دلیل طراحی دکوراسیون و مدل رنگ آمیزی اتاق نشیمن یکی از موارد مهمی است که باید به آن بپردازید. مدل رنگ آمیزی اتاق نشیمن می‌تواند نشان دهنده ویژگی‌های شخصیتی خانواده شما باشد و در تاثیر‌گذاری بر روی احساسات و دیدگاه مهمانان نسبت به شما نقش مهمی بازی کند. در ادامه با توکامگ همراه باشید تا با جدیدترین و خلاقانه‌ترین مدل‌های رنگ آمیزی اتاق نشیمن آشنا شوید.

مدل رنگ آمیزی اتاق نشیمن

ایده‌های خلاقانه برای مدل رنگ آمیزی اتاق نشیمنبرای اینکه مدل رنگ آمیزی اتاق نشیمن بیش از هر مورد دیگری نشان دهنده روحیات و احساسات خوانواده شما باشد، باید نکاتی را در مورد رنگ آمیزی دیوار‌ها بدانید. رنگ یکی از مهمترین عناصر هر دکوراسیونی بوده و در عین حال یکی از ارزان‌ترین ابزارهای ایجاد تغییرات در کلیت دکوراسیون خانه است. ما ایده‌های خلاقانه‌ای را برای مدل رنگ آمیزی اتاق نشیمن تقدیم حضورتان می‌کنیم و در مورد ویژگی‌های هر یک از این مدل‌های رنگ آمیزی توضیحاتی را شرح می‌دهیم.


دیوار شاخص داشته باشید


مدل رنگ آمیزی اتاق نشیمن - دیوار شاخص



اگر عاشق رنگ‌های چشم‌گیر و پررنگ هستید و دلتان می‌خواهد از این رنگ‌ها در اتاق نشیمن خود استفاده کنید، دیوار شاخص یکی از پیشنهادهای ما برای شماست. استفاده از رنگ‌های چشمگیر برای همه دیوارها ممکن است کمی فضای اتاق نشیمن را سنگین کند. ولی استفاده از چنین رنگ‌هایی تنها بر روی یک دیوار،احساس فضا را به کلی دگرگون می‌کند.

مدل رنگ آمیزی اتاق نشیمن - دیوار شاخص



می‌توانید بر روی دیوار شاخص از رنگ‌هایی مانند مشکی، آبی تیره، قرمز تیره، نارنجی و هر رنگی که با کلیت دکوراسیون خانه شما هماهنگی داشته باشد، استفاده کنید. برای این امر می‌توانید از رنگ‌های پیشنهادی اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده کنید.



مدل رنگ آمیزی اتاق نشیمن - دیوار شاخص


نصب تابلو‌های هنری، قاب‌های زیبا بر روی دیوار شاخص، و گذاشتن دیگر وسیله‌های دکوری در کنار این دیوار، توجه‌ها را بیشتر به سمت این دیوار جلب کرده و به نوعی می‌تواند آن را به نقطه کانونی دکوراسیون خانه تبدیل کند.