دکوراسیون آشپزخانه

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

آشپزخانه های باشکوه با کابینت مشکی مدرن + تصاویر

کابینت مشکی ، کابینت سیاه


دکوراسیون آشپزخانه با کابینت مشکی

شاید برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه مشکی آخرین رنگی باشد که به ذهنتان میرسد معمولا رنگ های شاد و کابینت های خوش رنگ در آشپزخانه استفاده میشود و اما مشکی! یک رنگ شیک که دکوراسیون آشپرخانه را مدرن و متفاوت میکند.کابینت مشکی


در دکوراسیون آشپرخانه هایی به رنگ مشکی با اضافه کردن متریال چوب و فلز میتوانید فضای آشپزخانه را زیباتر کنید, نورپردازی در اینگونه آشپزخانه ها مهمترین چیز است نورپردازی در آشپزخانه های مشکی رنگ در تعادل بصری و رنگی فضا تاثیر دارد.

کابینت مشکی


هنوز از ورود رنگ مشکی به آشپزخانه ها زمان زیادی نگذشته و هنوز خیلی از ایرانی ها عادت ندارند رنگ های تیره را به آشپزخانه شان راه بدهند, اما در حقیقت مشکی در آشپزخانه بی نهایت زیباست و آشپزخانه را مدرنیته میکند.


بسیاری از افراد به دلیل اینکه آشپزخانه کوچکی دارند از رنگ مشکی برای دکوراسیون آشپزخانه استقبال نمیکنند و عقیده دارند رنگ مشکی آشپزخانه آن ها را کوچکتر نشان میدهد, برای این مشکل هم راه حلی وجود دارد میتوانید رنگ سفید را با مشکی ترکیب کنید و کابینت های سفید مشکی داشته باشید. برای آشپزخانه های کوچک از کابینت های مات استفاده نکنید, کابینت های براق برای آشپزخانه شما مناسب تر است.


کابینت های مشکی همانقدر که جذاب هستند میتوانند خسته کننده و تکراری شوند به همین خاطر باید از متریال های چوب و فلز در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید و تنوع ایجاد کنید.



کابینت مشکی



کابینت مشکی



کابینت مشکی



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.